شهدا هویت ملی و دینی این کشور هستند 
رییس کل دادگستری استان کرمان:

شهدا هویت ملی و دینی این کشور هستند 

رییس کل دادگستری استان کرمان:

خیران کرمانی 10 میلیارد تومان به خانواده زندانیان نیازمند کمک کردند 

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی 6 ماهه ی ابتدای سال جاری بیش از 10 میلیارد تومان از طریق خیرین،نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند به خانواده های مددجویان نیازمند کمک شده است.
کد خبر: ۱۴۳۱۶۴۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، درمراسم تجلیل از خیرین حامی خانواده زندانیان، بر توانمندسازی، حرفه آموزی و رفع فقر اقتصادی و فرهنگی از خانواده زندانیان نیازمند تاکید کرد .

 

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خواستار ارائه آموزش‌های لازم برای توانمندسازی این افراد از طریق اشتغال پایدار شد و عنوان کرد: بچه بازمانده از تحصیل نباید در بین خانواده زندانیان باشد و انجمن حمایت از خانواده زندانیان کمک کند همه بچه‌ها مشغول تحصیل شوند و مدارج علمی را طی کنند و انسان‌های شایسته و آینده‌سازی برای کشور باشند.

 

رییس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان نیازمند،بیان کرد: خیرین همیشه مددکار انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند و ستاد دیه و همچنین مشکل‌گشای زندانیان و خانواده‌های آنها بوده و هستند.

 

رییس شورای قضایی استان کرمان تصریح کرد: خداوند در قرآن مجید زمینه جلب رحمت خدا و آرامش را در ایمان به خدا و تسلیم بودن در برابر امر پروردگار و اهل احسان بودن و نیکوکاری می‌داند.
 

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: احسان و نیکوکاری بهترین کار است و حمایت از خانواده زندانیان امری مهم است و از نظر اسلام فردی مومن است که توجه به هم‌نوع داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: فردی که محکوم به زندان می‌شود نه تنها خودش رنج زندان را می‌کشد، بلکه خانواده وی و به‌ویژه فرزندان خردسالش دچار آسیب‌های فراوانی می‌شوند و خانواده قبل از شخص زندانی مجازات می‌شود.

 

رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: همه وظیفه دارند در حد توان خود کمک‌های مالی و غیرمالی به خانواده‌ زندانیان به‌ویژه کودکان آنها داشته باشند.

 

وی همچنین برگزاری آیین تجلیل از خیرین را در راستای فرهنگسازی امر خیر و کمک به خانواده زندانیان موثر دانست.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها